Comenzi & Retur

Comanda online:

Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face doar online. Adaugati produsele preferate in cos si asigurati-va ca totul este in tegula inainte de a finaliza comanda. Cateva sfaturi utile:

ai transport GRATUIT la comenzi mai mari de 200 lei

FARA costuri adiacente la plata cu cardul!

Plata:

Aveti la dispozitie mai multe metode de plata:

  • Online cu card bancar prin MobilePay (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata “Online cu card bancar” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa / Visa Electron si Mastercard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. IMPORTANT! Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
  • Plata ramburs: platesti in numerar la livrare.

Livrarea:

Comanda dvs. va fi expediată prin curier și o veți primi în termen de 1 până la 4 zile lucrătoare.

Livrarea produselor pentru comenzile ce depasec valoarea (200 Ron inclusiv TVA) se face GRATUIT. In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 Ron inclusiv TVA costul livrarii este de 19 Ron inclusiv TVA.

Returul:

Vrem să ne asigurăm că experiența dvs. pe site-ul nostru www.emolin.ro este una pozitivă. Facem tot posibilul pentru a vă oferi produse de cea mai bună calitate. Va rugam sa tineti cont de faptul ca produsele din lemn de bambus sunt produse naturale, prin urmare culorile si uneori textura acestora pot varia, iar aceste detalii nu reprezinta defecte ale produselor, ci exact confirmarea faptului ca sunt produse naturale.

Verificati intotdeauna integritatea coletelor primite prin curier si anuntati-ne cat mai repede daca ati primit un produs avariat.

Dacă nu sunteți mulțumit de produsul pe care l-ați comandat vă rugăm să contactați departamentul nostru de Suport Clienți pe adresa de e-mail: comenzi@emolin.ro cu titlul: RETUR + nr comenzi, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului care sa contina:

Primirea rambursului:

Pentru a fi eligibil pentru o rambursare, trebuie să returnați produsul în termen de 14 zile de la achiziția acestuia. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit și nedeteriorat în vreun fel, iar clientul este responsabil pentru taxele de reexpediere. După primirea returului, produsele sunt verificate si, daca totul este in regula, se va procesa returul si se va transfera contravaloarea produselor returnate metoda de plată originală în termen de 7 zile lucrătoare, cu excepția costurilor de livrare.

Cu drag,
Echipa Emolin